Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HAKOM na sastanku Radne skupine za telekomunikacije i informacijsko društvo Vijeća EU u Briselu

VIJEST

Tema sastanaka radne skupine bila je Prijedlog Direktive Europskog parlamenta i Vijeća o Europskom zakoniku elektroničkih komunikacija. 


ZAGREB, 17. siječnja 2018. – U Briselu je u utorak, 16. siječnja, održan sastanak Radne skupine za telekomunikacije i informacijsko društvo Vijeća EU na kojem se raspravljalo o prijedlogu Direktive Europskog parlamenta i Vijeća o Europskom zakoniku elektroničkih komunikacija, koja će zamijeniti četiri trenutno važeće direktive (Okvirna Direktiva, Direktiva o pristupu, Direktiva o univerzalnoj usluzi i Direktiva o ovlaštenju). Na sastanku se raspravljalo se o člancima koji uređuju zaštitu prava korisnika i radiofrekvencijski spektar. Na sastanku, kao predstavnica Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a), sudjelovala je viša stručnjakinja za pravne poslove Jagoda Peleponjko, dipl. iur.

                                                                                             # # # 
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.