Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HAKOM-ov godišnji skup s udrugama za zaštitu potrošača

Cilj održavanja bio je postizanje kvalitetnije suradnje s predstavnicima udruga, razmjena informacija i prijedloga te informiranje o pravima korisnika.

ZAGREB, 27. rujna 2024. - U četvrtak je u organizaciji Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) održan tradicionalni godišnji skup s udrugama koje se bave zaštitom potrošača. Cilj održavanja skupa bio je postizanje kvalitetnije suradnje s predstavnicima udruga, razmjena informacija i prijedloga te informiranje o pravima korisnika od strane HAKOM-a kao regulatora. U fokusu ovogodišnjeg sastanka bili su Pravilnik o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga, inspekcijski nadzor, noviteti u zaštiti korisnika u elektroničkim komunikacijama, zaštita djece na internetu i informacije vezane uz osobe s invaliditetom, prava putnika u željezničkom prijevozu te zaštita korisnika poštanskih usluga.

Na skupu su sudjelovale udruge: HUZUP, Društvo potrošač Zagreb, Međimurski potrošač, Društvo potrošača Međimurja, Varaždinski potrošač, Udruga za zaštitu potrošača grada Samobora, Potrošačica - društvo za zaštitu potrošačica i potrošača Hrvatske, Udruga za zaštitu potrošača Bjelovarsko-bilogorske županije, Udruga Potrošački centar Rijeka, Centar za zaštitu potrošača Vukovarsko-srijemske županije „Glas potrošača“, Dalmatinski potrošač, Splitski potrošač i Udruga za edukaciju, zaštitu i informiranje potrošača Slavonski Brod.

Fotogalerija

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.