Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HAKOM-ovi stručnjaci na ITU-ovoj regionalnoj konferenciji posvećenoj zaštiti korisnika

VIJEST
 
Fokus međunarodne konferencije u sklopu Festivala ICT dostignuća - INFOFEST 2013 stavljen je na „Zaštitu interesa korisnika usluga elektroničkih komunikacija“. Velika dinamika razvoja tržišta i usluga pred operatore elektroničkih komunikacija, kreatore politike razvoja tržišta te regulatore stavlja izazov kako se približiti sve zahtjevnijem i izbirljivijem korisniku i pružiti mu uslugu kakvu želi, uz osiguravanje potrebne sigurnosti i obaviještenosti o uvjetima korištenja usluga.
 
ZAGREB, 11. listopada 2013. – U sklopu XX. jubilarnog INFOFESTA u Budvi, od 30. rujna do 01. listopada, održana je međunarodna konferencija pod nazivom „Regulatorna djelatnost u sektoru elektronskih komunikacija“.Organizatori ovogodišnje konferencije bili su Agencija za elektronske komunikacije i poštansku djelatnost Crne Gore (EKIP) i Međunarodna telekomunikacijska unija (ITU). Konferenciji, koja se bavila zaštitom korisnika javnih komunikacijskih usluga, prisustvovali su predstavnici HAKOM-a i drugih regulatornih agencija, ministarstava, operatora elektroničkih komunikacija, kao i predstavnici i eksperti iz međunarodnih organizacija u čijoj nadležnosti su regulacija i politika razvoja elektroničkih komunikacija.
 
Program konferencije odvijao se kroz četiri programske sesije u sklopu kojih su predstavnici HAKOM-a predstavili rad HAKOM-a u području zaštite korisnika. Prezentirana su iskustva  u vidu mjera implementiranih s ciljem zaštite korisnika, a teme izlaganja obuhvatile su područja: Zaštite korisnika elektroničkih komunikacija i pošte u HAKOM-u, preventivne mjere i iskustva u zaštiti korisnika elektroničkih komunikacija, HAKOMetar – Alat za mjerenje brzine širokopojasnog pristupa internetu u fiksnoj mreži, nadzor tržišta RiTT opreme - primjena ICSMS sustava u svakodnevnoj praksi.
 
Na temu „Postojećeg regulatornog okvira u odnosu na zaštitu korisnika“ prezentiran je opći pogled na zaštitu korisnika elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osnovna načela kojima se HAKOM rukovodi u zaštiti korisnika, praksu rješavanja sporova između korisnika i davatelja usluga/operatora, te preventivne mjere koje je HAKOM propisao u cilju osiguravanja visoke razine zaštite korisnika, u prvom redu u vidu kontrole troškova i posebnih obveza operatora koje su rezultat sustavne analize prigovora korisnika. U dijelu koji je obuhvatio najznačajnije aktivnosti na polju regulacije područja elektroničkih komunikacija  predstavnici HAKOM-a prezentirali su HAKOMetar, iznijeli  razloge izrade navedenog alata, kratak tehnički prikaz funkcioniranja alata, kao i rezultate njegove primjene. Nadalje, kroz prezentaciju  navedeni su daljnji koraci razvoja alata koji bi trebali doprinijeti njegovom lakšem korištenju, u cilju provjere brzine ugovorene usluge i ostvarivanja prava na ugovorenu uslugu. U završnom dijelu izlaganja pod nazivom „Radio i telekomunikacijska terminalna (RiTT) oprema“  predstavljena je pravna osnova i praksa u postupku nadzora RiTT opreme od strane HAKOM-a.
 
 
 
Više informacija o samoj konferenciji može se pronaći na poveznici http://www.infofest.com/dom/home.php
 
 
 
                                                                                                   # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.