Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HAKOM pokrenuo postupak dodjele broja 116 111 za uslugu pozivnog centra za djecu (Child Helpline)

VIJEST 
 
HAKOM objavio javni poziv za dodjelu broja 116 111 za uslugu pozivnog centra za djecu.
 
ZAGREB, 4. svibnja 2015. – Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) objavila je javni poziv za dodjelu broja 116 111 za uslugu pozivnog centra za djecu. Broj 116 111 za uslugu pozivnog centra za djecu pomaže djeci kojima je potrebna briga i zaštita te ih povezuje s mjerodavnim službama. Djeci daje mogućnost da izraze svoje strahove, da govore o problemima koji ih se izravno tiču i da se mogu nekome obratiti u hitnim situacijama.
 
Naime, riječ je o dodjeli broja koji je dio numeracijskog raspona 116 XXX namijenjenog za usluge od društvenog značaja, odnosno za usluge s posebnom socijalnom osjetljivosti (Harmonizirani europski kratki broj). Navedeni numeracijski raspon dio je europske regulative koja ima za cilj postizanje svrhe „isti broj - ista usluga“ širom Europske unije, odnosno da usluge od društvenog značaja budu dostupne putem istih, lako prepoznatljivih telefonskih brojeva u svim državama EU. U tom smislu rezervirano je pet brojeva formata 116 XXX za pojedine usluge od društvenog značaja.
 
Više o regulativi o 116 brojevima možete pronaći na poveznici http://ec.europa.eu/digital-agenda/en/116-helplines.
 
Obzirom na istek razdoblja na koji je dodijeljen broj 116 111, HAKOM je pokrenuo postupak ponovne dodjele navedenog broja, dokumentacija i sve dodatne informacije mogu se pronaći na poveznici https://www.hakom.hr/default.aspx?id=1014.
 
                                                                                                     # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.