Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HAKOM sudionik projekta „Isplati se znati“

VIJEST
 
HAKOM na seminaru nastupa s predavanjem o svojoj ulozi u zaštiti korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga.
 
ZAGREB, 31. siječnja 2014. – U Županijskoj komori Osijek 31. siječnja i 1. veljače održava se seminar u organizaciji Udruge za zaštitu i promicanje potrošačkih prava građana "Potrošački forum", koji je dio projekta "Isplati se znati" financiranog od strane Ministarstva gospodarstva. Predavači su stručnjaci iz područja financijskih i telekomunikacijskih usluga. HAKOM predstavlja stručnjakinja za zaštitu korisnika Dubravka Buntić s predavanjem „Uloga HAKOM-a u zaštiti potrošača-korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga“.
 
                                                                                                   # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.