Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HAKOM ugostio delegaciju kosovskog Ministarstva trgovine i industrije

VIJEST

Zagreb, 3.rujna 2015. – Danas su HAKOM posjetili predstavnici Ministarstva trgovine i industrije Republike Kosovo, gospoda Nijazi Shala, Artan Demolli i Plator Gerdovci. Cilj sastanak je bilo predstavljanje iskustava HAKOM-a u području zaštite potrošača, odnosno predstavljanje sustava zaštite korisnika elektroničkih komunikacija u Republici Hrvatskoj, kao jednoj od država članica EU s najuređenijim područjem zaštite prava potrošača u sektoru elektroničkih komunikacija.
 
HAKOM su na sastanku s predstavnicima Kosova predstavljali stručnjaci Marina Ljubić Karanović i Andro Marčev te Ivo Majerski, rukovoditelj Odjela informiranja i zaštite korisnika.
!!!xGALERIJAx!!!
                                                                                             # # # 
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr  
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.