Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Izvješće o sporovima korisnika u elektroničkim komunikacijama pred HAKOM-om za prvih šest mjeseci 2020.

VIJEST

Broj sporova je u blagom padu, a tijekom prvih šest mjeseci 2020. riješeno je 748 sporova.

ZAGREB, 30. studenoga 2020. -  Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) na svojim je službenim stranicama objavila Izvješće o sporovima korisnika u elektroničkim komunikacijama pred HAKOM-om za prvih šest mjeseci 2020. Izvješće predstavlja analizu riješenih zahtjeva za rješavanje sporova korisnika elektroničkih komunikacija s operatorima. Pokretanje spora prema Zakonu o elektroničkim komunikacijama predstavlja treći stupanj rješavanja korisnikove žalbe, nakon što je korisnik prošao postupak prigovora i pritužbe (reklamacije) kod operatora. Broj sporova je u blagom padu, a tijekom prvih šest mjeseci 2020. riješeno je je 748 sporova.
 
Izvješće s detaljnijim podacima dostupno je na poveznici

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.