Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Objavljena nova brošura o zaštiti djece na internetu

VIJEST
 
Dopunjena i redizajnirana brošura sadrži praktične i korisne savjete o opasnostima i sigurnosti na internetu, a dostupna je u elektroničkom obliku za preuzimanje.
 
Zagreb, 21. prosinca 2020. - Nova dopunjena i redizajnirana brošura pod naslovom „Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona“ i ove će se godine, početkom drugog polugodišta, naći u školskim učionicama i biti podijeljena učenicima uoči Dana sigurnijeg interneta, koji se prigodno obilježava svakog drugog utorka u veljači.

Brošura sadrži praktične i korisne savjete o opasnostima i sigurnosti na internetu, zaštiti privatnosti i osobnih podataka, načinu ponašanja i odgovornoj uporabi društvenih mreža, a dio je HAKOM-ovog programa informiranja djece i roditelja, koji se od 2016. provodi u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja. 

Brošura se u digitalnom obliku može preuzeti s poveznica.

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.