Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Objavljeno izvješće o korisničkim sporovima u 2021.

Izvješće o sporovima korisnika elektroničkih komunikacija u prvih šest mjeseci 2021. osvrće se i na riješene prigovore/reklamacije pri operatorima.
 
Zagreb, 29. listopada 2021. – Objavljeno je Izvješće o riješenim sporovima korisnika i operatora elektroničkih komunikacija u prvih šest mjeseci ove godine. Izvješće, osim analize riješenih sporova pri HAKOM-u, sadrži i osvrt na prigovore i pritužbe (reklamacije) operatorima te preporuke za poboljšanja.
 
Preporuka operatorima i njihovim povjerenstvima za rješavanje pritužbi potrošača je kako i dalje pažnju trebaju posvetiti odlukama HAKOM-a u sporovima i učinkovitije postupati u daljnjim sličnim ili istovjetnim slučajevima korisničkih prigovora ili pritužbi. Odluke HAKOM-a trebaju biti podloga promjene poslovanja operatora u djelu koji se odnosi na transparentnost prilikom ugovaranja usluga, ali i uvjeta korištenja usluga i cjenika.
 
Podsjetimo, Izvješće o riješenim sporovima predstavlja analizu riješenih zahtjeva za rješavanje sporova korisnika elektroničkih komunikacija s operatorima pred HAKOM-om sa osvrtom na riješene prigovore/reklamacije pri operatorima objavljuje se dvaput godišnje. Prvenstveno je namijenjeno operatorima i vanjskim članovima povjerenstava za zaštitu potrošača pri operatorima da se poboljša i unaprijedi postupanje prema uloženim korisničkim prigovorima i pritužbama.
 
Izvješće je dostupno na poveznici.
 

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.