Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Objavljeno polugodišnje izvješće o korisničkim sporovima u 2022.

Izvješće o sporovima korisnika elektroničkih komunikacija u prvih šest mjeseci 2022., osim analize riješenih sporova, donosi i preporuke operatorima za poboljšanja.
 
ZAGREB, 11. studenoga 2022. - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) na svojim je službenim stranicama objavila Izvješće o sporovima korisnika s operatorima elektroničkih komunikacija pred HAKOM-om za prvih šest mjeseci 2022. Izvješće, osim analize riješenih sporova pri HAKOM-u, sadrži i osvrt na prigovore i pritužbe (reklamacije) operatorima te preporuke za poboljšanja.

Pokretanje spora prema Zakonu o elektroničkim komunikacijama predstavlja treći stupanj rješavanja korisnikove žalbe, nakon što je korisnik prošao postupak prigovora i pritužbe (reklamacije) kod operatora. Iz izvješća je vidljivo kako korisnici iz godine u godinu pokreću sve manje sporova.

Izvješće s detaljnijim podacima dostupno je na poveznici.
 

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.