Preskočite na glavni sadržaj
Vijesti

Održan 3. ovogodišnji sastanak Kontaktne skupine BEREC-a

Riječ je o pripremnom sastanku uoči 64. plenarne sjednice koja će se u listopadu održati u Bugarskoj.

ZAGREB, 15. rujna 2025. - Predstavnici Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a) sudjelovali su na trećem ovogodišnjem sastanku Kontaktne skupine Tijela europskih regulatora za elektroničke komunikacije (BEREC), koji je održan 11. i 12. rujna na Jahorini u Bosni i Hercegovini.

Kontaktna skupina priprema dokumente i raspravlja o temama o kojima se odlučuje na plenarnim sjednicama BEREC-a, a sastanci Kontaktne skupine služe kao važna platforma za koordinaciju i usklađivanje regulatornih aktivnosti među državama članicama.

Sastanak Kontaktne skupine održan je kao priprema za 64. plenarnu sjednicu BEREC-a, koja se održava 2. i 3. listopada u Sofiji, Bugarska.

Detaljnije informacije o sastanku dostupne su na mrežnim stranicama BEREC-a putem poveznice.

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.