Preskočite na glavni sadržaj
Vijesti

Održan drugi ovogodišnji sastanak Kontaktne mreže BEREC-a

ZAGREB, 16. svibnja 2025. - U Lisabonu je 15. i 16. svibnja 2025. održan drugi ovogodišnji sastanak Kontaktne mreže BEREC-a, u organizaciji portugalskog regulatora ANACOM-a. Sastanak je poslužio kao priprema za plenarnu sjednicu BEREC-a koja će se održati 5. i 6. lipnja 2025.
 
Kontaktna mreža okuplja stručnjake iz nacionalnih regulatornih tijela za elektroničke komunikacije sa ciljem rasprave i usuglašavanja prijedloga dokumenata pripremljenih od strane radnih grupa BEREC-a. Ti dokumenti bit će predmet odlučivanja na predstojećoj plenarnoj sjednici Odbora regulatora i Upravljačkog odbora. Na sastanku su sudjelovali predstavnici HAKOM-a, koji su aktivno pridonijeli raspravama i pripremama za predstojeće aktivnosti BEREC-a.
 
Više informacija o dnevnom redu i samom događaju dostupno je na službenim stranicama BEREC-a putem poveznice.

Fotogalerija

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.