Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Održan okrugli stol HAKOM-a s predstavnicima davatelja poštanskih usluga i interesnih udruženja dionika tržišta poštanskih usluga

VIJEST

Posebni naglasak okruglog stola bio je na temama od zajedničkog interesa svih dionika, među kojima se ističu aktualne teme poput stanja i trendova na tržištu poštanskih usluga Republike Hrvatske i Europske unije, pristup poštanskoj mreži i usluge povezane s e-trgovinom.

 
ZAGREB, 13. lipnja 2017. – Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) u suradnji s Fakultetom prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, organizirala je ovog utorka u Zagrebu šesti okrugli stol dionika tržišta poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj (RH). Nastavkom organiziranja okruglih stolova, ovog puta uz sudjelovanje predstavnika akademske zajednice, Hrvatske gospodarske komore (HGK) te Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, HAKOM dodatno potiče dobru poslovnu praksu međusobnog interaktivnog komuniciranja i razmjene iskustava dionika tržišta poštanskih usluga u RH.
 
Posebni naglasak okruglog stola bio je na temama od zajedničkog interesa svih dionika, među kojima se ističu aktualne teme poput stanja i trendova na tržištu poštanskih usluga RH i Europske Unije, pristup poštanskoj mreži i usluge povezane s e-trgovinom.
 
Okrugli stolovi s dionicima tržišta u nadležnosti HAKOM-a daljnji su korak u unaprjeđenju regulacije tržišta, prvenstveno promicanja regulatorne predvidljivosti kroz međusobni dijalog i raspravu o temama od zajedničkog interesa.
!!!xGALERIJAx!!! 

                                                                                             # # #
  
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.