Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Održana radionica na temu „Pojam poduzetnika i definiranje mjerodavnog tržišta u pravu tržišnog natjecanja“

VIJEST

HAKOM je bio domaćin radionice koju su u četvrtak organizirali Hrvatsko društvo za transportno pravo i Hrvatsko društvo za pravo i politiku tržišnog natjecanja.
 
ZAGREB, 28. studenoga 2019. - U prostorijama Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a), a u organizaciji Hrvatskog društva za transportno pravo (HDTP) i Hrvatskog društva za pravo i politiku tržišnog natjecanja (HDPPTN) ovog četvrtka, 28. studenoga, održana je druga radionica u ciklusu “Pravo tržišnog natjecanja za praktičare, s posebnim naglaskom na industriju transporta“, pod nazivom „Pojam poduzetnika i definiranje mjerodavnog tržišta u pravu tržišnog natjecanja“.
 
Na radionici, koja je bila namijenjena poduzetnicima i djelatnicima iz transportnog sektora, sektora osiguranja, odvjetnicima, sucima te svima onima koje zanima problematika zaštite tržišnog natjecanja, predavanja su održali prof. dr. sc. Siniša Petrović s Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i izv. prof. dr. sc. Jasminka Pecotić Kaufman, izvanredna profesorica na Katedri za pravo Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.