Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Otvoreni Dani HURiN-a

VIJEST

Tijekom dvodnevnog programa, uz svečanu dodjelu HURIN-ovih nagrada, održat će se radionice, predavanje i panel rasprave.

 
ZAGREB, 7. listopada 2020. - U organizaciji Hrvatske udruge radijskih nakladnika u utorak su otvoreni Dani HURiN-a, koji se ove godine održavaju u Svetom Martinu na Muri. Tijekom dvodnevnog programa, uz svečanu dodjelu HURIN-ovih nagrada, održat će se radionice, predavanje i panel rasprave.  Dane HURiN-a, putem video linka, otvorio je Tonko Obuljen, predsjednik Vijeća HAKOM-a. U svom obraćanju podsjetio je kako se radio posljednjih godina značajno promijenio, no kako su slušatelji uvijek i dalje uz njega.
 
Više informacija o ovogodišnjoj manifestaciji, koja je okupila predstavnike lokalnih radijskih postaja,  regionalnih i nacionalnih medija, nakladnika i medijskih stručnjaka te regulatornih agencija, dostupno je na internetskim stranicama Hrvatske udruge radijskih nakladnika putem poveznice.

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.