Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Ovogodišnji BEREC-ov Forum dionika održat će se 28. listopada

Sudjelovanje je moguće uz prethodnu registraciju putem mrežnih stranica BEREC-a.
 
ZAGREB, 23. rujna 2021. - Godišnji Forum dionika (Stakeholder Forum), u organizaciji Tijela europskih regulatora za elektroničke komunikacije (BEREC-a), održat će se 28. listopada u Briselu. Prijave za sudjelovanje na ovogodišnjem skupu moguće su putem poveznice.

Tijekom skupa predstavit će nacrt BEREC-ovog programa rada za 2022., a osim razgovora o izazovima u sektoru i razmjene ideja i mišljenja, predviđen je konferencijski program koji će biti predstavljen uskoro. Dionici će na konferenciji moći sudjelovati fizički uz poštivanje ograničenja koja je postavila belgijska vlada u pogledu organizacije i posjećenosti javnih događaja, no osigurat će se i praćenje prijenosa konferencije online.

Više informacija o ovogodišnjem Forumu dionika dostupno je putem poveznice.
 

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.