Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Poziv na BEREC-ov Stakeholder Forum 2020

VIJEST

Osmi Stakeholder Forum održat će se u travnju u organizaciji europskog regulatornog tijela za elektroničke komunikacije BEREC-a.

ZAGREB, 10. veljače 2020. – Osmi Stakeholder Forum europskog regulatornog tijela za elektroničke komunikacije BEREC-a (Body of European Regulators for Electronic Communications) održat će se 1. travnja 2020. u Briselu, a registracija za sudjelovanje moguća je na poveznici.

Cilj foruma je potaknuti participiranje, suradnju i stvaranje otvorenog dijaloga sa dionicima, kroz sjednice i rasprave, a dionici će po prvi put imati prigodu voditi zasebne razgovore sa supredsjedateljima radnih grupa. Dionicima sektora koji iskažu interes dodijelit će se termin u trajanju od 10 minuta u jutarnjim satima npr. između 9:30 i 12:00 sati.

Teme ovogodišnjeg Foruma bit će objavljene uskoro, a kako bi na vrijeme dobili više informacija svoju adresu elektroničke pošte možete registrirati na poveznici.

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.