Poziv na BEREC-ovu konferenciju za medije nakon 38. Plenarne sjednice
Poziv na konferenciju za medije
- Smjernice BEREC-a o komunikaciji unutar EU-a;
- Proces razvoja BEREC-ovog programa rada.
Pitanja će se moći postaviti na konferenciji ili preko Twitter računa.
Važno: Zbog sigurnosnih razloga, molimo Vas da se registrirate za sudjelovanje kako biste primili propusnicu u prostorije Europske komisije: Soba 5B, Kongresni centar Albert Borschette (CCAB), Rue Froissart 36, 1040 Brisel, Belgija.
Rok za prijavu je 8. ožujka 2019.
Konferenciju možete pratiti uživo na BEREC-ovoj mrežnoj stranici (BEREC’s website), postavljati pitanja preko Twitter računa #BERECpublic ili elektroničke pošte: press@berec.europa.eu . Snimku konferencije biti će moguće pogledati na BEREC-ovom YouTube kanalu nakon završetka iste.
Zahtjevi za razgovor s predsjedavajućim BEREC-a: navesti sve pojedinosti u zahtjevu (ime, medijska organizacija i predmet Vašeg intervjua).
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.