Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Stručnjaci HAKOM-a u Bakru savjetovali potrošače o njihovim pravima u području elektroničkih komunikacija

VIJEST
 
Sudionike su upoznali s pravima i obvezama korisnika i operatora elektroničkih komunikacijskih usluga, posebno vezano za sklapanje i raskid pretplatničkih ugovora te s mogućnostima kontrole potrošnje i zaštite od neželjenih iznosa računa. 
  
ZAGREB, 3. lipnja 2015. – U okviru provedbe projekta savjetovanja potrošača, a u suradnji sa Potrošačkim centrom - udrugom za zaštitu potrošača, u gradu Bakru je  održana radionica na kojoj su sudjelovali stručnjaci Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a) dipl. iur. Marina Ljubić Karanović i dipl. ing. Andro Marčev. Tijekom zanimljive i interaktivne prezentacije o pravima korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga, sudionike su upoznali s pravima i obvezama korisnika i operatora elektroničkih komunikacijskih usluga, posebno vezano za sklapanje i raskid pretplatničkih ugovora te s mogućnostima kontrole potrošnje i zaštite od neželjenih iznosa računa. Predstavnici HAKOM-a su odgovarali na upite sudionika radionice i prezentirali  iskustva iz prakse kao i rješenja pojedinih slučajeva sporova između korisnika i telekomunikacijskih operatora.  
 
   
                                                                                           # # #
 
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.