U Opatiji započeo MIPRO 2020., u poslijepodnevnim satima HAKOM-ov Dan tržišta
Dan tržišta moći će se pratiti izravno putem HAKOM-ove facebook stranice te putem HAKOM-ovog Youtube kanala.
Na ovogodišnjem skupu bit će predstavljene najvažnije aktivnosti na tržištu elektroničkih komunikacija u budućem razdoblju. Cilj događanja je potaknuti otvorenu raspravu o nekim od najatraktivnijih tema, a u središtu će biti sljedeće teme kroz tri panela:
1. Spremnost RH za 5G?
2. Veleprodajni uvjeti pristupa novoizgrađenim mrežama
3. Transparentnost uvjeta korištenja javnih komunikacijskih usluga
MIPRO 2020 organiziran je kao hibridni skup, što znači da se provedba svih programskih elemenata odvija fizički i virtualno. Virtualno sudjelovanje omogućit će se pomoću naprednih komunikacija i suradničke interakcije preko hibridne konferencijske platforme.
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.