Uskoro započinje MIPRO 2020, a gostujući događaj je i ove godine HAKOM-ov Dan tržišta
MIPRO 2020 organiziran je kao hibridni skup i odvijat će se fizički i virtualno, ovisno o epidemiološkoj situaciji te mogućnostima i potrebama sudionika. Spremnost RH za 5G, veleprodajni uvjeti pristupa novoizgrađenim mrežama i transparentnost uvjeta korištenja javnih komunikacijskih usluga, teme su koje će biti predstavljene na HAKOM-ovom Danu tržišta.
Na ovogodišnjem skupu bit će predstavljene najvažnije aktivnosti na tržištu elektroničkih komunikacija u budućem razdoblju. Cilj događanja je potaknuti otvorenu raspravu o nekim od najatraktivnijih tema, a u središtu će biti sljedeće teme:
1. Spremnost RH za 5G?
2. Veleprodajni uvjeti pristupa novoizgrađenim mrežama
3. Transparentnost uvjeta korištenja javnih komunikacijskih usluga
Više informacija o ovogodišnjem skupu može se vidjeti putem službene internetske stranice organizatora, na poveznici.
Dan tržišta moći će se pratiti izravno putem društvenih mreža.
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.