Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Vijeće HAKOM-a donijelo Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o potvrdi i naknadi za pravo puta

VIJEST

Pravilnik je 22. rujna objavljen u ˝Narodnim novinama˝, a odredbe iz istog stupaju na snagu osmog dana od dana objave.


ZAGREB, 26. rujna 2017. - Vijeće Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a) donijelo je Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o potvrdi i naknadi za pravo puta, a isti je 22. rujna 2017. objavljen u ˝Narodnim novinama˝. Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o potvrdi i naknadi za pravo puta dostupan je putem poveznice http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2017_09_95_2201.html, a odredbe istoga stupaju na snagu 30. rujna. 

                                                                                             # # #

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.