Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Vlada RH prihvatila Godišnje izvješće HAKOM-a

VIJEST

Vlada Republike Hrvatske prihvatila je Godišnje izvješće o radu HAKOM-a za proteklu godinu. Godišnje izvješće treba raspraviti i Hrvatski sabor te glasovati o prihvaćanju.
 
ZAGREB, 14. rujna 2017. – Vlada Republika Hrvatske je u četvrtak, 14. rujna, na svojoj 56. sjednici, među ostalim, donijela i Zaključak o prihvaćanju Godišnjeg izvješća HAKOM-a za 2016. Sastavni dio Godišnjeg izvješća HAKOM-a je i financijsko izvješće i završni račun.
 
HAKOM ima zakonsku obvezu dostaviti Godišnje izvješće Vladi RH i Hrvatskom saboru, koji će po uvrštenju izvješća kao točke dnevnog reda sjednice Sabora isto raspraviti i glasovati o prihvaćanju.

                                                                                            # # #

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.