BEREC-ov upitnik o pokazateljima utjecaja elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga na okoliš
ZAGREB, 4. studenoga 2022. - Tijelo europskih regulatora za elektroničke komunikacije (BEREC) objavilo je poziv dionicima tržišta elektroničkih komunikacija na sudjelovanje u prikupljanju podataka vezano uz aktivnosti BEREC-a po pitanju održivosti. S obzirom kako u svojoj Strategiji za razdoblje od 2021. do 2025., BEREC ima za cilj razumjeti na koji način sektor telekomunikacija može doprinijeti zelenijoj Europi i na koji se način može pomoći u postizanju neutralnog učinka telekomunikacija i digitalnih tržišta na klimatske promjene, objavljen je upitnik s ciljem prikupljanja relevantnih informacija koje mogu doprinijeti identifikaciji pokazatelja kojima bi se mogao utvrditi utjecaj elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga na okoliš.
Upitnik je moguće popuniti do 2. prosinca 2022., a rezultati će biti objavljeni u BEREC-ovom izvješću o pokazateljima održivosti, čiji bi nacrt trebao biti upućen na javno savjetovanje u prvoj polovici 2023.
Upitnik, kao i detaljnije informacije dostupni su na poveznici.
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.