Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Edukacija i informiranje potrošača o njihovim pravima u petak u Slavonskom Brodu



VIJEST

Tjedan prava potrošača u organizaciji Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta održavat će se od 8. do 15. ožujka 2018., a u edukaciji i informiranju korisnika sudjelovat će brojna tijela, dionici politike zaštite prava potrošača u Republici Hrvatskoj.


ZAGREB, 8. ožujka 2018. – U petak, 9. ožujka, u Slavonskom Brodu, u prostoru trgovačkog centra City Colosseum, Josipa Rimca 7, u vremenu od 14 do 18 sati, održat će se informiranje građana o njihovim potrošačkim pravima na za to predviđenim info-pultovima. Sve informacije o propisima iz područja zaštite prava potrošača, kako ih ostvariti te savjete, građanima će pružiti stručnjaci iz raznovrsnih područja zaštite potrošača. Riječ je o događanju organiziranom u sklopu Tjedna prava potrošača, koji se od 8. do 15. ožujka 2018., održava u sedam hrvatskih gradova, a kojem se priključio i HAKOM, kao nacionalno regulatorno tijelo zaduženo za regulaciju tržišta elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. Podsjetimo, Tjedan prava potrošača u Republici Hrvatskoj, obilježava se regionalno u Čakovcu, Slavonskom Brodu, Vinkovcima, Puli, Zadru i Dubrovniku, uz završno obilježavanje u Zagrebu 15. ožujka. Organizator obilježavanja je Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u suradnji sa drugim tijelima, dionicima politike zaštite prava potrošača u Republici Hrvatskoj. Događanje, uz informiranje građana o njihovim potrošačkim pravima, u prijepodnevnim satima uključuje i edukaciju gospodarstvenika o propisima iz područja zaštite prava potrošača. Pozivamo građane da posjete info pultove i informiraju se o svojim pravima ili zatraže savjet ukoliko imaju neki problem s trgovcima ili pružateljima raznih javnih usluga.
 
Program obilježavanja je prema sljedećem rasporedu:
 
  • Čakovec, 8.3.2018., 14:00 – 18:00,  Zgrada Scheier, Matice hrvatske 1,
  • Slavonski Brod, 9.3.2018., 14:00 – 18:00, City Colosseum, Josipa Rimac 7,
  • Vinkovci,10.3.2018., 14:00 – 18:00, Vinkovci Shopping Capitol, Duga ulica 26,
  • Pula,12.3.2018., 14:00 – 18:00, City Mall, Ul. Rimske centurijacije 101,
  • Zadar, 13.3.2018., 14:00 – 18:00, Supernova, Ul. Akcije Maslenica 1,
  • Dubrovnik, 14.3.2018., 14:00 – 18:00,  Stradun,
  • Zagreb, 15.3.2018., 12:00-18:00, atrij Muzeja Mimara.
 
Više informacija o Tjednu prava potrošača može se naći na poveznici https://www.mingo.hr/page/tjedan-prava-potrosaca
  
                                                                                             # # #
  
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.