Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HAKOM i ERGP pozivaju na javnu raspravu

VIJEST

HAKOM poziva zainteresiranu javnost i sve dionike tržišta poštanskih usluga da se uključe u inicijalnu javnu raspravu o ciljevima i prioritetima rada Europskog udruženja regulatornih tijela za poštanske usluge (ERGP) u sklopu priprema za  izradu  programa rada ERGP-a za 2021.

ZAGREB, 4. ožujka 2020. – Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM), kao nacionalno regulatorno tijelo za poštanske usluge u Republici Hrvatskoj, poziva zainteresiranu javnost i sve dionike tržišta poštanskih usluga da se uključe u inicijalnu javnu raspravu o ciljevima i prioritetima rada Europskog udruženja regulatornih tijela za poštanske usluge (ERGP), u sklopu priprema za izradu programa rada ERGP-a za 2021.

Vijesti o sadašnjim i predstojećim aktivnostima ERGP-a u području poštanskih usluga kao i navedeni  poziv zainteresiranima za uključivanje u inicijalnu javnu raspravu u sklopu izrade  programa rada za 2021., dostupni su na službenim stranicama ERGP-a putem poveznice.

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.