Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HAKOM na konferenciji na temu ˝Novi trendovi u rješavanju potrošačkih sporova˝

VIJEST
 
HAKOM-ova iskustva u svezi zaštite korisnika, predstavljena su na konferenciji, koju je u prigodi Svjetskog dana potrošača u Zagrebu organiziralo Ministarstvo gospodarstva i Europski potrošački centar Hrvatska.  
 
ZAGREB, 2. ožujka 2016. – U prigodi Svjetskog dana potrošača, u organizaciji Ministarstva gospodarstva i Europskog potrošačkog centra Hrvatska (ECC-Net - European Consumer Centres Network), a u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom (HGK) i Hrvatskom obrtničkom komorom (HOK), ove se srijede u Zagrebu održava konferencija na temu ˝Novi trendovi u rješavanju potrošačkih sporova˝. Cilj konferencije je informiranje i edukacija trgovaca i potrošača o alternativnom načinu rješavanja sporova. Tijekom konferencije održana su brojna izlaganja, kao i dvije panel rasprave na temu ˝Provedba zakona o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova˝ i ˝Alternativno rješavanje potrošačkih sporova u praksi˝, a održat će se i okrugli stol na temu ˝Budućnost potrošačkog pokreta u Republici Hrvatskoj.
 
S obzirom kako Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM), uz brigu o tržištu, rješava i sporove između korisnika i pružatelja usluga u elektroničkim komunikacijama, poštanskim i željezničkim uslugama, tijekom panel rasprave o alternativnim načinima rješavanja potrošačkih sporova u praksi, iskustva HAKOM-a predstavila je stručnjakinja Marina Ljubić Karanović, dipl. iur. 
 
                                                                                              # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
 
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.