Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HAKOM održao savjetovanja za korisnike usluga na tržištima koje regulira

U suradnji s udrugama za zaštitu potrošača održana su savjetovanja u Primorsko-goranskoj županiji.

ZAGREB, 7. studenoga 2022. - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) kao regulator tržišta elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga, redovito u sklopu svojih aktivnosti provodi edukacije korisnika usluga o njihovim pravima i obvezama na tim tržištima. U ponedjeljak, 7. studenoga, u Gradskoj vijećnici Grada Rijeke, HAKOM se priključio savjetovanju građana o potrošačkim pravima u području javnih usluga, a čiji je organizator bila Udruga Potrošački centar u suradnji s Gradom Rijekom, HAKOM-om i KD Čistoća. Cilj savjetovanja bio je informirati širu javnost o aktualnostima u sektoru zaštite potrošača i pomoći u zaštiti potrošačkih prava, a među ostalim govorilo se o zaštiti prava prilikom korištenja poštanskih usluga, elektroničkih komunikacija te usluga u željezničkom prometu.

Proteklog je tjedna, u petak, 4. studenoga, na poziv Društva za zaštitu potrošačica i potrošača Hrvatske ˝Potrošačica˝ HAKOM održao i savjetovanje korisnika za područje poštanskih usluga i elektroničkih komunikacija u općini Brod Moravice.

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.