Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HAKOM-ovi stručnjaci savjetovali potrošače u Bakru

VIJEST
 
Radionica na temu „Savjetovanje potrošača“ održana je u suradnji s Potrošačkim centrom, udrugom za zaštitu potrošača, a HAKOM-ovi stručnjaci prisutne su upoznali s pravima i obvezama korisnika i operatora elektroničkih komunikacijskih usluga.
 
ZAGREB, 9. studenog 2015. – U suradnji s Potrošačkim centrom, udrugom za zaštitu potrošača, u gradu Bakru je održana radionica na temu „Savjetovanje potrošača“. Na radionici su sudjelovali predstavnici udruga za zaštitu potrošača i drugi zainteresirani građani. U ime Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a), na radionici su kao predavači sudjelovali stručnjaci za zaštitu prava korisnika, dipl. iur. Marina Ljubić Karanović i dipl. ing. Andro Marčev. Prisutne su tijekom zanimljive i interaktivne rasprave upoznali s pravima i obvezama korisnika i operatora elektroničkih komunikacijskih usluga, koje se tiču sklapanja i raskida pretplatničkih ugovora te mogućnostima kontrole potrošnje i zaštite od neželjenih iznosa računa, kao i novim pravima koje je HAKOM propisao za korisnike, a koja su stupila na snagu 1. svibnja ove godine.  


                                                                                              # # # 
 
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
  
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.