Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HAKOM-ovi stručnjaci u Nedelišću održali radionicu na temu ˝Zaštita korisnika elektroničkih komunikacija˝

VIJEST

Tijekom zanimljive i interaktivne rasprave nazočne su upoznali s pravima i obvezama korisnika i operatora elektroničkih komunikacijskih usluga, koje se tiču sklapanja i raskida pretplatničkih ugovora te mogućnostima kontrole potrošnje i zaštite od neželjenih iznosa.


ZAGREB, 25. travnja 2018. - U organizaciji Udruge za zaštitu potrošača Međimurske županije ˝Međimurski potrošač˝, u utorak, 24. travnja u Nedelišću je, pod pokroviteljstvom Općine Nedelišće, održano savjetovanje potrošača na temu ˝Zaštita korisnika elektroničkih komunikacija˝. Na radionici su sudjelovali predstavnici udruga za zaštitu potrošača i druge zainteresirane osobe, a predavači su bili stručnjaci Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a), koji se bave zaštitom korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga. Viši stručnjak za pravne poslove Marina Ljubić Karanović, dipl. iur., i viši stručnjak za zaštitu korisnika Andro Marčev, dipl. ing., prisutne su tijekom zanimljive i interaktivne rasprave upoznali sa pravima i obvezama korisnika i operatora elektroničkih komunikacijskih usluga, koje se tiču sklapanja i raskida pretplatničkih ugovora te mogućnostima kontrole potrošnje i zaštite od neželjenih iznosa.

                                                                                             # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.