Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HAKOM: Porast prihoda od obavljanja poštanskih usluga

PRIOPĆENJE ZA MEDIJE

U prvom tromjesečju 2016., prihod od obavljanja poštanskih usluga veći je za 5 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.  
 
ZAGREB, 31. svibnja 2016. – Pozitivni trendovi, prisutni na tržištu poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj, nastavljeni su i u prvom tromjesečju 2016. U odnosu na isto razdoblje 2015., prihodi ostvareni od poštanskih usluga veći su za oko 5 posto, iako je ukupan broj usluga ostao na istoj razini, odnosno, u promatranom razdoblju je i u 2016. i u 2015., ostvaren gotovo isti broj usluga. Povećanje prihoda vezano je uz rast paketa, koji su u prvom tromjesečju 2016., u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, porasli za oko 3 posto, ali i ostvarenjem većih prihoda od obavljanja usluga s dodanom vrijednosti u što su uključene i usluge vezane uz e-trgovinu. Nastavak takvog trenda očekuje se i u budućem razdoblju, a kao prilog navedenom može se navesti podatak kako je i na godišnjoj razini prihod u 2015. porastao u odnosu na 2014., iako je zabilježen pad ukupnog broja poštanskih usluga.
 
Broj davatelja na tržištu poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj nije se mijenjao, tako da ih je na kraju prvog tromjesečja bilo 22, no nastavljena je konsolidacija na tržištu pri čemu je davatelj HP-Hrvatska pošta d.d. i dalje vodeći davatelj s udjelom od oko 82 posto na tržištu.       
 
Podaci o tržištu poštanskih usluga u prvom tromjesečju dostupni su putem HAKOM-ovih internetskih stranica na poveznici https://www.hakom.hr/default.aspx?id=60
  
                                                                                             # # #
 
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.