Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HAKOM proveo savjetovanje s korisnicima usluga željezničkog prijevoza

VIJEST

U anketiranju, koje je trajalo četiri mjeseca, sudjelovao je 641 putnik i 17 korisnika željezničkog prijevoza tereta, a ocjenjivala se kvaliteta usluge prijevoza te odnos prijevoznika i upravitelja infrastrukture.
 
ZAGREB, 11. studenoga 2019. – HAKOM je u skladu s člankom 27. Zakona o regulaciji tržišta željezničkih usluga i zaštiti prava putnika u željezničkom prijevozu (NN br. 104/17) proveo redovito savjetovanje s predstavnicima korisnika usluga željezničkog prijevoza putnika i tereta.

Savjetovanje je provedeno anketiranjem korisnika željezničkog prijevoza putem predefiniranih online anketnih upitnika koji su bili javno objavljeni i dostupni korisnicima željezničkog prijevoza. Anketiranje je provedeno u trajanju od četiri mjeseca s odazivom 641 putnika i 17 korisnika željezničkog prijevoza tereta. Korisnici usluga ocjenjivali su kvalitetu usluge prijevoza te odnos prijevoznika i upravitelja infrastrukture prema njima.

Nakon liberalizacije tržišta željezničkog prijevoza tereta u Republici Hrvatskoj tijekom 2018. djelovalo je 8 prijevoznika, od kojih je 7 bilo aktivno. Što se tiče željezničkog prijevoza putnika u Republici Hrvatskoj djeluje samo jedan željeznički prijevoznik.

U zaključcima provedenih savjetovanja definirane su smjernice o najvećim nedostacima usluge željezničkog prijevoza putnika i tereta, ali isto tako i prednosti koje željeznički prijevoz ima. Sve navedeno može biti prijevoznicima putokaz za poboljšanje njihovih usluga. Detaljna analiza provedenih istraživanja može se vidjeti na poveznici (na dnu stranice).

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.