Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HT pravomoćno kažnjen

VIJEST
 
Hrvatski Telekom je pravomoćno kažnjen novčanom kaznom zbog kršenja regulatorne obveze koju mu je odredio HAKOM.
 
ZAGREB, 27. lipnja 2014. – Visoki prekršajni sud potvrdio je prvostupanjsku presudu Prekršajnog suda u Zagrebu, kojim je Hrvatski Telekom proglašen krivim zbog kršenja regulatorne obveze pristupa i korištenja posebnih dijelova mreže u odnosu na Metronet telekomunikacije. HT je ovom presudom pravomoćno kažnjen s novčanom kaznom u iznosu od 1,7 milijuna kuna jer se radilo o osobito teškoj povredi Zakona o elektroničkim komunikacijama.
 
Presuda Visokog prekršajnog suda se može pronaći na poveznici: https://www.hakom.hr/default.aspx?id=45
 
 
                                                                                             # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.