Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Ne nasjedajte na ovu SMS prijevaru

NEWS

Svako malo pojave se nove vrste SMS prijevara, a ova posljednja, koja govori o značajnom novčanom dobitku za korisnika broja u mobilnoj mreži je najnoviji pokušaj. Korisnici neka ne nasjedaju na takve pokušaje prijevare i slobodno mogu zanemariti poruku.

 
Zagreb, 26. kolovoza 2016. - HAKOM je obaviješten o novom pokušaju prijevare putem SMS poruka koje se neselektivno šalju hrvatskim korisnicima. Riječ je o SMS poruci s pozivnim brojem Ujedinjenog Kraljevstva s porukom na engleskom jeziku, koja govori kako je korisnikov broj odabran za značajan novčani dobitak te se istovremeno korisnika poziva da kontaktira pošiljatelja za više detalja. Korisnici ne trebaju nasjedati na takve pokušaje prijevara i slijediti upute iz poruke jer im to može uzrokovati nekontrolirane troškove.

                                                               







                                                                                              # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.