Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

O Strategiji i radnom programu BEREC-a virtualno 1. travnja

VIJEST  


S obzirom na odgodu Foruma dionika, koji će se održati naknadno, pozivaju se dionici da svoja mišljenja o radnom programu BEREC-a za 2021. i o Strategiji za razdoblje od 2021. do 2025. dostave putem elektroničke pošte ili putem Twittera.

ZAGREB, 20. ožujka 2020. - Zbog izbijanja koronavirusa u Europi, europsko regulatorno tijelo za elektroničke komunikacije BEREC sva će organizirana događanja koja su prvobitno bila predviđena za ožujak i travanj održati virtualno. S obzirom na otkazivanje Foruma dionika (Stakeholder Forum), pozivaju se dionici da se 1. travnja 2020. u 14 sati priključe live streamu kako bi podijelili svoja mišljenja o radnom programu BEREC-a za 2021. i o Strategiji za razdoblje od 2021. do 2025. Dionici se pozivaju da dostave pitanja govornicima unaprijed, na adresu elektroničke pošte press@berec.europa.eu. Tijekom prijenosa uživo moguće je postavljati pitanja putem Twittera koristeći hashtag #BERECpublic i slanjem e-pošte na press@berec.europa.eu.


Više informacija dostupno je na poveznici.

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.