Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Obilježen Svjetski dan zaštite prava potrošača

HAKOM-ovi stručnjaci za zaštitu korisnika održali su prigodna savjetovanja u Opatiji, Vrbovcu, Vukovaru i Vinkovcima, a korisnike su educirali i u sjedištu HAKOM-a u Zagrebu.  
 
ZAGREB, 16. ožujka 2022. - Svjetski dan zaštite prava potrošača tradicionalno se diljem svijeta obilježava svakog 15. ožujka, još od 1983. Kao nacionalno regulatorno tijelo nadležno za tržišta elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga, HAKOM se svake godine uključuje u obilježavanje ovog važnog dana, kako bi se korisnike upoznalo s pravima te postupcima njihove zaštite.

U prostorijama sjedišta HAKOM-a, foajeu Sky Officea, u utorak, 15. ožujka, bio je postavljen info pult, a osim brošura i letaka s korisnim uputama, korisnicima su dijeljeni i praktični savjeti. Stručnjaci HAKOM-a zaduženi za zaštitu korisnika, u suradnji s udrugom Potrošački centar i Gradom Opatija, održali su prigodno savjetovanje za korisnike u Opatiji na temu zaštite korisnika usluga elektroničkih komunikacija, a istovremeno je održano izlaganje na istu temu i u Domu kulture Vrbovsko.

Proteklog tjedna, u suradnji s predstavnicima udruge Glas potrošača Vukovarsko-srijemske županije, HAKOM je sudjelovao na radnim sastancima u Gradskoj upravi u Vukovaru, ali i u Vinkovcima. Teme sastanaka bile su prava korisnika i obveze operatora, a predstavljen je i novi HAKOM-ov informativni letak koji se može preuzeti na poveznici.
 

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.