Objavljena lista pristiglih ponuda za kupnju službenog vozila LANCIA DELTA 1.9 16v
ZAGREB, 16. lipnja 2020. - Obavještavaju se ponuditelji koji su dostavili ponudu za kupnju službenog vozila HAKOM-a da je nakon otvaranja pristiglih ponuda, bez prisutnosti javnosti, za kupnju službenih vozila, održanog 15. lipnja 2020., javno objavljena lista pristiglih ponuda.
Oglas o prodaji službenih vozila bio je objavljen na stranicama HAKOM-a i na mrežnoj stranici www.njuskalo.hr 25. svibnja 2020., a rok za dostavu ponuda bio je do 10. lipnja 2020. do 15:00 sati.
Broj omota ponude | Naziv i sjedište ponuditelja | Datum i vrijeme zaprimanja ponude | Cijena ponude |
1. | ŽP, Zagreb | 28.5.2020. 8:15:36 | 43.651,00 |
2. | BD, Velika Gorica | 10.6.2020. 9:35:29 | 25.000,00 |
3. | AB, Rijeka | 10.6.2020. 9:41:39 | 42.999,99 |
4. | IS, Zagreb | 10.6.2020. 11:34:28 | 43.501,00 |
5. | DK, Zagreb | 10.6.2020. 14:05:31 | 40.500,00 |
6. | LJI, Zagreb | 10.6.2020. 11:35:30 | 45.100,00 |
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.