Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Objavljena lista pristiglih ponuda za kupnju službenog vozila LANCIA DELTA 1.9 16v

ZAGREB, 16. lipnja 2020. - Obavještavaju se ponuditelji koji su dostavili ponudu za kupnju službenog vozila HAKOM-a da je nakon otvaranja pristiglih ponuda, bez prisutnosti javnosti, za kupnju službenih vozila, održanog 15. lipnja 2020., javno objavljena lista pristiglih ponuda.

Oglas o prodaji službenih vozila bio je objavljen na stranicama HAKOM-a i na mrežnoj stranici www.njuskalo.hr 25. svibnja 2020., a rok za dostavu ponuda bio je do 10. lipnja 2020. do 15:00 sati.

Redoslijed zaprimanja ponuda prema Upisniku o zaprimanju ponuda:
 
Broj omota ponude Naziv i sjedište ponuditelja Datum i vrijeme zaprimanja ponude Cijena ponude
1. ŽP, Zagreb 28.5.2020. 8:15:36 43.651,00
2. BD, Velika Gorica 10.6.2020. 9:35:29 25.000,00
3. AB, Rijeka 10.6.2020. 9:41:39 42.999,99
4. IS, Zagreb 10.6.2020. 11:34:28 43.501,00
5. DK, Zagreb 10.6.2020. 14:05:31 40.500,00
6. LJI, Zagreb 10.6.2020. 11:35:30 45.100,00

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.