Preskočite na glavni sadržaj
Vijesti

Odgođena primjena dijela Metodologije testa istiskivanja marže zbog epidemije koronavirusa i potresa

VIJEST

Uvjeti korištenja svih tarifnih paketa na tržištu ostaju nepromijenjeni zbog epidemije koronavirusa i potresa.

 
Zagreb, 31. ožujka 2020. - Vijeće HAKOM-a donijelo je odluku o odgodi primjene dijela mjere Metodologije testa istiskivanja marže do kraja godine zbog epidemije koronavirusa i potresa. Odgoda je bila nužna jer je, u sadašnjim okolnostima, presudno svim krajnjim korisnicima osigurati kontinuirano pružanje usluga pod što povoljnijim uvjetima, a odlukom će se predmetni tarifni paketi i dalje moći pružati po nepromijenjenim uvjetima.
 
HAKOM kontinuirano prati razvoj situacije na sva tri tržišta koja regulira te će, sukladno potrebama i u suradnji s drugim nadležnim tijelima, donositi dodatne mjere za zaštitu krajnjih korisnika, operatora i svih ostalih dionika. Izmijenjeni dokument Metodologije testa istiskivanja marže može se pronaći na poveznici.

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.