Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Održan 7. okrugli stol dionika tržišta poštanskih usluga

VIJEST

U suradnji s Fakultetom prometnih znanosti iz Zagreba, HAKOM je organizirao 7. okrugli stol dionika tržišta poštanskih usluga, a prezentirane su i raspravljene teme od interesa i značaja za sve dionike na tržištu poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj.
 
ZAGREB, 23. studenoga 2018. – U četvrtak, 22. studenoga, u organizaciji Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a) i Fakulteta prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu održan je 7. okrugli stol dionika tržišta poštanskih usluga na kojem su prezentirane i raspravljene teme koje su važne svim dionicima tržišta. Teme o kojima se raspravljalo su: ˝Izvješće HAKOM-a o pokazateljima (pregled stanja) na tržištu poštanskih usluga˝, ˝Novo aplikativno rješenje i IT podrška komunikaciji s davateljima poštanskih usluga˝, ˝Uredba Europskog parlamenta i Vijeća Europske Unije o uslugama prekogranične dostave  paketa i njena praktična primjena u RH˝ te ˝Proširena stvarnost u poštanskom prometu/uslugama˝.

Na 7. okruglom stolu dionika tržišta poštanskih usluga uz predstavnike HAKOM-a i Fakulteta prometnih znanosti sudjelovali su predstavnici resornog Ministarstva, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatskog zavoda za norme, kao i ovlašteni davatelji poštanskih usluga te predstavnici akademske zajednice.

                                                                                             # # #

 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.