Preskočite na glavni sadržaj
Vijesti

Održan okrugli stol "HEKUP 25: Osobe s invaliditetom u prometu – Pristupačnost za sve"

ZAGREB, 23. svibnja 2025. - U Zagrebu je ovog petka održan okrugli stol "HEKUP 25: Osobe s invaliditetom u prometu - Pristupačnost za sve". Organizator događanja bio je Hrvatski savez udruga osoba s invaliditetom (SOIH) uz suorganizaciju AccessibleEU-a, konzorcija Pasivna kuća i Sveučilišta u Zagrebu.

HAKOM je predstavio svoj program pristupačnosti kojeg provodi od 2015. godine. Program obuhvaća brojne inicijative i suradnje usmjerene na ispitivanje potreba osoba s invaliditetom prije i tijekom putovanja u željezničkom prijevozu, unaprjeđenje pristupačnosti, edukaciju putničkog osoblja, uporabu komunikacijskih ploča, primjenu suvremenih tehnologija i druge aktivnosti.

Cilj je bio okupiti dionike iz različitih sektora - predstavnike ministarstava, institucija, akademske zajednice, organizacija osoba s invaliditetom, proizvođače opreme i stručnjake, radi međusobnog umrežavanja te razmjene informacija i iskustava vezanih uz nacionalne i europske propise o pristupačnosti, s posebnim naglaskom na Europski akt o pristupačnosti (EAA).

Više informacija dostupno je na poveznici.

Fotogalerija

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.