Održan okrugli stol "HEKUP 25: Osobe s invaliditetom u prometu – Pristupačnost za sve"
HAKOM je predstavio svoj program pristupačnosti kojeg provodi od 2015. godine. Program obuhvaća brojne inicijative i suradnje usmjerene na ispitivanje potreba osoba s invaliditetom prije i tijekom putovanja u željezničkom prijevozu, unaprjeđenje pristupačnosti, edukaciju putničkog osoblja, uporabu komunikacijskih ploča, primjenu suvremenih tehnologija i druge aktivnosti.
Cilj je bio okupiti dionike iz različitih sektora - predstavnike ministarstava, institucija, akademske zajednice, organizacija osoba s invaliditetom, proizvođače opreme i stručnjake, radi međusobnog umrežavanja te razmjene informacija i iskustava vezanih uz nacionalne i europske propise o pristupačnosti, s posebnim naglaskom na Europski akt o pristupačnosti (EAA).
Više informacija dostupno je na poveznici.
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.