Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Održana konferencija na temu “Prednosti i opasnosti za potrošač(ic)e u EU”

HAKOM-ovi stručnjaci održali su edukativna izlaganja na temu prava i obveza korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga i poštanskih usluga.

ZAGREB, 8. travnja 2024. - U organizaciji Društva Potrošačica, a pod pokroviteljstvom Ministarstva vanjskih i europskih poslova, ovog je ponedjeljka u Čabru održana konferencija na temu  “Prednosti i opasnosti za potrošač(ic)e u EU”. Na konferenciji su sudjelovali predstavnici Europskog potrošačkog centra Hrvatska, Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a), Unije potrošača Hrvatske i Društva Potrošačica.

HAKOM-ovi stručnjaci za zaštitu korisnika na konferenciji su održali dva edukativna izlaganja na temu prava i obveza korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga i poštanskih usluga.

Spomenuta konferencija dio je projekta informiranja građana koje provodi Društvo Potrošačica, a više informacija može se vidjeti na službenoj stranici udruge putem poveznice

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.