Projekt Pristupačnost 2025.: Nastavljeno opremanje putničkih vlakova komunikacijskim pločama
ZAGREB, 11. lipnja 2025. - Nakon što su koncem prošle godine na zagrebačkom Glavnom kolodvoru postavljene prve komunikacijske ploče, u sklopu projekta Pristupačnost, a koje osobama s teškoćama u komunikaciji olakšavaju putovanje željeznicom, u nastavku projekta izrađene su istovrsne naljepnice koje su se počele postavljati na početku i na kraju svake garniture putničkih vlakova. Time će se putnicima osigurati potpomognuta komunikacija, ali i dati do znanja da je osoblje u putničkome prijevozu upoznato s obilježjima teškoća te raspolaže niskotehnološkim komunikacijskim rješenjima.
Projekt je započeo 2022. i kontinuirano se bavi rješenjima za povećanje pristupačnosti i ravnopravno korištenje javnim prijevozom za osobe s invaliditetom, a zajedničkim snagama realizirali su ga HAKOM, Fakultet elektrotehnike i računarstva (FER), Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet (ERF) te HŽ Infrastruktura d.o.o. i HŽPP.
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.