Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Zbog radova na IT infrastrukturi u prvim satima subote mogu se očekivati poteškoće u radu e-usluga

VIJEST

Poteškoće u radu e-usluga (e-Smjernice, e-Operator (predaja izvještaja), e-Pravo puta, e-Glavni projekt, e-Žalbe, e-Uvjeti, e-Dozvole,…) mogu se očekivati u subotu, 14. travnja od 00:00 do 8:00 sati.  

ZAGREB, 13. travnja 2018. - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) obavještava kako će zbog radova na IT infrastrukturi pojedini sustavi biti nedostupni tijekom noći s petka na subotu. Poteškoće u radu e-usluga (e-Smjernice, e-Operator (predaja izvještaja), e-Pravo puta, e-Glavni projekt, e-Žalbe, e-Uvjeti, e-Dozvole,…) mogu se očekivati u subotu, 14. travnja u vremenu od 00:00 do 8:00 sati.  

                                                                                             # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.