Objavljeno prvo izvješće Europske komisije o međudjelovanju Akta o digitalnim uslugama s drugim EU propisima
U izvješću se:
- potvrđuje zadržavanje kriterija praga od 45 milijuna prosječnih mjesečnih aktivnih primatelja usluge u postojećem digitalnom okruženju
- predstavlja jedno od najopsežnijih “mapiranja” prava EU-a, u kojem su analizirana 54 pravna akta u odnosu na DSA, u različitim područjima (potrošačka politika, audiovizualni i medijski sektor, intelektualno vlasništvo, okoliš, demokracija, sigurnost i pravosuđe)
- pokazuje da DSA u velikoj mjeri nadopunjuje sektorsko zakonodavstvo i stvara horizontalan, potpuno harmoniziran okvir za digitalne usluge, uz nekoliko ograničenih slučajeva mogućeg preklapanja pojedinih odredaba u kojima će biti potrebna uža koordinacija
- navodi da će rezultati ovog izvješća poslužiti kao podloga za buduće zakonodavne inicijative i revizije postojećih akata.
Više detalja, uključujući cjelovito izvješće i prateći radni dokument službi Komisije, dostupno je na mrežnim stranicama Europske komisije na poveznici.
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.