Preskočite na glavni sadržaj
Vijesti

Otvoreno javno savjetovanje Europske komisije o zaštiti maloljetnika na internetu u okviru Akta o digitalnim uslugama

Otvoreno javno savjetovanje Europske komisije o zaštiti maloljetnika na internetu u okviru Akta o digitalnim uslugama

ZAGREB, 15. svibnja 2025. - Europska komisija je otvorila savjetovanje o smjernicama vezanim uz poboljšanje sigurnosti djece na digitalnim platformama. Smjernice predlažu provjeru dobi, zadane postavke privatnih računa, mogućnost blokiranja korisnika te ograničenja pri dodavanju maloljetnika u grupne razgovore bez izričitog pristanka, kao i osiguravanje visoke razine privatnosti, sigurnosti i zaštite djece, kako to zahtijeva Akt o digitalnim uslugama (DSA). Svi zainteresirani dionici (uključujući djecu, roditelje i skrbnike, nacionalna tijela, pružatelje internetskih platformi, stručnjake…) mogu dostaviti svoje komentare do 10. lipnja 2025.
 
Detaljnije informacije i nacrt Smjernica dostupni su na poveznici.
 

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.