e-Agencija

HAKOMetar

Procjenitelj troškova

Nositelj okvirnog programa (NOP)

GIS portal

Kalkulator privatnosti

Aplikacija ''Kviz''

Pregled tržišta

Korisnici: 

Još nemate otvoren račun?
ISO 9001:2008 - Upravljanje kvalitetom

HAKOM uveo izravni broj za korisnike poštanskih usluga

VIJEST

ZAGREB, 21.ožujka 2014. - U cilju poboljšanja učinkovitosti HAKOM je uveo izravni telefonski broj (01) 7007 055 za upite o poštanskim uslugama i zaštiti korisnika poštanskih usluga. Stručnjaci HAKOM-a će na tom broju biti dostupni svaki radni dan od 9:00 do 11:30 sati i odgovarati na upite. Izvan uredovnog radnog vremena pitanja se mogu postavljati i putem aplikacije „Pitajte nas“.
 
Novi broj za poštanske usluge je još jedan u nizu izravnih telefonskih kontakata za različita područja rada HAKOM-a.
 
Izravni telefonski brojevi za korisnike (svakim radnim danom od 9:00 do 11:30 sati):

Područje o kojem trebate informaciju Telefonski broj
Dozvole za radiofrekvencijski spektar
Godišnji računi i poništenje RT, NP, PK, MV i SA dozvola (01) 7007051
Izdavanje i produljenje RT, NP, PK, MV i SA dozvola (01) 7007052
Izdavanje i produljenje AR, PL i ZR dozvola (01) 7007053
Poštanske usluge (01) 7007055
Opća korisnička pitanja, sporovi oko računa i kakvoće usluge (01) 7007060
Prenosivost broja (01) 7007080
Fiskalizacija (01) 7007090
 
                                                                                                    # # #

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
 

O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.
 ispiši stranicu