e-Žalbe
Elektroničke komunikacije
HAKOM je nadležan rješavati sporove između korisnika i operatora tek nakon što je korisnik iscrpio mogućnost rješenja prigovora sa operatorom.
Uputu kako se žaliti
operatoru elektroničkih komunikacija možete naći u našoj rubrici
Kako se žaliti.
Ukoliko se ne slažete s odlukama operatora
elektroničkih komunikacija možete se obratiti nama. U postupku rješavanja sporova HAKOM može donijeti odgovarajuću odluku, koja je obvezujuća za operatora. Upute kako HAKOM podnijeti prigovor na iznos račun za pruženu uslugu ili na kakvoću pružene usluge od strane operatora nalaze se
ovdje.
Podnesite
zahtjev za rješavanjem spora elektroničkim putem.
Upute za korištenje.
Poštanske usluge
Uputu kako se žaliti na
obavljanje poštanskih usluga možete naći u našoj rubrici
Zaštita korisnika poštanskih usluga.
Prava putnika u željezničkom prijevozu
Uputu kako se žaliti vezano uz prava putnika u željezničkom prijevozu možete naći u našoj rubrici
Zaštita prava putnika u željezničkom prijevozu.