Preskočite na glavni sadržaj
HR
Česta pitanja

Kada putnik ima pravo na povrat novca u slučaju odustajanja od putovanja?

U slučaju odustajanja od putovanja zahtjev za povrat cijene neiskorištenih ili djelomično iskorištenih prijevoznih karata ispostavljenima na putničkim blagajnama, kartomatima ili od strane vlakopratitelja u vlaku, podnosi se putničkoj blagajni. Također se na putničkim blagajnama podnosi zahtjev za povrat prema pojedinačnim prijevoznim kartama i prema mjesečnim/polumjesečnim/30-dnevnim/15-dnevnim pretplatnim kartama upisanima na pametnoj kartici. Za prijevozne karte koje nije moguće vratiti na blagajni zbog tarifnih propisa ili ostalih razloga, zahtjev se šalje na adresu HŽ PUTNIČKI PRIJEVOZ d.o.o., Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, Zagreb ili na e-mail adresu reklamacije@hzpp.hr.
 
Zahtjev za povrat cijene neiskorištenih ili djelomično iskorištenih prijevoznih karata ispostavljenima putem kanala prodaje web i smartphone (dalje: e-karte), godišnjim pretplatnim kartama te priključnim kartama, podnose se pisanim putem na adresu HŽ PUTNIČKI PRIJEVOZ d.o.o., Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, Zagreb. Zahtjevi za povrat novca za e-kartu može biti dostavljen i elektroničkim putem na reklamacije@hzpp.hr.