Česta pitanja
                        - 
                                        Elektroničke komunikacije 
                                            
                                            
- Sklapanje ugovora
 - Realizacija usluge u nepokretnoj mreži
 - Izmjena ugovornih uvjeta
 - Raskid ugovora
 - Univerzalna usluga
 - Preseljenje usluge
 - Promjena operatora i prenosivost broja
 - Prekid usluge (kvar) u nepokretnoj mreži
 - Brzina pristupa internetu u nepokretnoj mreži
 - Kvaliteta usluge u pokretnoj mreži
 - Roaming u zemljama EU/EEA
 - Međunarodni pozivi i SMS poruke u druge zemlje EU/EEA
 - Registar "NE ZOVI"
 - Usluge s posebnom tarifom
 - Zlonamjerne i neželjene EK
 - Zaštita prava osoba s invaliditetom
 - Zaštita djece na internetu
 - Zaštita od prekomjerne potrošnje
 - Ostala pitanja
 - RF Spektar
 
 - 5G mreža
 - 
                                        Pošta
                                            
                                            
- Nezadovoljan sam načinom na koji mi je obavljena poštanska usluga. Na koji se način i kome mogu žaliti?
 - Je li osim Hrvatske pošte tko drugi u RH ovlašten vršiti osobnu dostavu pismena onako kako ju propisuju posebni zakoni?
 - Koji je maksimalni iznos naknade štete koju davatelj poštanske usluge mora isplatiti korisniku?
 - Smije li i na koji način HP zatvoriti poštanski ured, a da pri tome, nas, lokalno stanovništvo i korisnike tog ureda o istome ne pita za mišljenje i uopće ne obavijesti o tome što nam je dalje činiti?
 - Što HAKOM može učiniti i koje su mu mjere na raspolaganju? Koja su naša prava kao korisnika tog poštanskog ureda u konkretnom slučaju?
 - Molim Vaš odgovor zašto ne dobivamo račune davatelja određenih usluga za isporuku kojih smo dali adresu našeg poštanskog pretinca u prostoru pošte u Kraljevici?
 - Dopušta li Zakon o poštanskim uslugama mogućnost otvaranja pošiljke (pouzećem, s otkupninom) prije nego li primatelj plati pošiljku, a primatelj sumnja na prevaru od strane pošiljatelja?
 - Poštovani, molim vas nekoliko informacija. Kako je moguće da su u Hrvatskoj tako velike razlike u cijenama različitih davatelja poštanskih usluga?
 - Na koji način se provodi carinski postupak u vezi s poštanskim pošiljkama Hrvatske pošte, te kako i kada u navedenom slučaju ide naplata ležarine?
 - Smije li se preporučeno pismo ostaviti u poštanskom sandučiću ili zataknuto na ogradi?
 - Na koji način se uručuju preporučene pošiljke?
 - Kome se može obratiti onaj tko sumnja da je prilikom obavljanja postupka dostave došlo do krivotvorenja njegovog vlastoručnog potpisa u službenoj dokumentaciji davatelja poštanske usluge?
 - Poštovani, imam pitanje vezano na dostavu pošte u sandučiće u stambenoj zgradi u kojoj primamo poštu na način da poštar Hrvatske pošte ima ključ od zgrade te uđe u zgradu i obavi svoj posao.
 - Neki dostavljači kad uđu u zgradu ostavljaju i reklamne letke, iako postoji naljepnica za zabranu ostavljanja reklama. Kako možemo riješiti navedeni problem?
 
 - 
                                        Željeznica
                                            
                                            
- Tko je pružatelj usluge javnog željezničkog putničkog prijevoza u RH?
 - Tko upravlja željezničkim kolodvorima i stajalištima u RH?
 - Tko je dužan informirati putnike u slučaju otkazivanja putovanja, kašnjenja vlaka ili propuštenih veza u željezničkom putničkom prijevozu?
 - U kojim slučajevima putnik ima pravo na naknadu za kašnjenje vlaka?
 - Zašto putnik nema pravo na naknadu za kašnjenje ako je iznos naknade manji od 4 EUR?
 - Na koji način se ostvaruje pravo na naknadu za kašnjenje vlaka?
 - Koja su prava putnika, osim prava na naknadu cijene prijevozne karte, u slučaju kašnjenja vlaka duže od 60 minuta?
 - Kada putnik nema pravo na naknadu za kašnjenje?
 - Kada putnik ima pravo na povrat novca u slučaju odustajanja od putovanja?
 - Gdje putnik može kupiti kartu, ako blagajna ne radi?
 - U kojim slučajevima se putnik može žaliti na rad željezničkog putničkog prijevoznika i upravitelja kolodvora?
 - Kako osobe s invaliditetom i osobe sa smanjenom pokretljivošću mogu ostvariti pravo na pomoć pri putovanju vlakom?
 - Koja je uloga HAKOM-a po pritužbi putnika?
 - Koja je procedura za rješavanje pritužbi putnika?
 - Što sve mora sadržavati pritužba koji putnik upućuje HAKOM-u?
 - Koliko traje postupak rješavanja pritužbe u HAKOM-u?
 - Ukoliko pritužba putnika ne sadrži bitne elemente, hoće li biti odmah odbačen?
 - Tko u HAKOM-u rješava pritužbe putnika?
 - Je li prijevoznik, upravitelj kolodvora, odnosno HAKOM, dužan postupati po reklamaciji / prigovoru / pritužbi putnika ako je isti podnesen izvan roka?
 - Treba li putnik platiti pristojbu/naknadu za podnošenje pritužbe HAKOM-u?
 - Kako rezervirati prijevoz bicikla na vlakovima s obveznom rezervacijom i koja su prava putnika ako im se odbije prijevoz bicikla bez valjanog razloga?
 - Kako željeznički prijevoznici osiguravaju pristupačnost prijevoza za osobe s invaliditetom? Koja su pravila za rezervacije i karte, te smiju li se naplaćivati dodatni troškovi?