Preskočite na glavni sadržaj
Korisnici
Operatori
O nama
Vijesti
Česta pitanja
Kontakt
Javna savjetovanja
Prijava
HR
HR
EN
IZBORNIK
e-Agencija
e-Agencija
e-Žalbe
e-Prenosivost
e-Registar "NE ZOVI"
e-Operator
e-Tržište
Tržište elektroničkih komunikacija
Tržište poštanskih usluga
Godišnji podaci - pošta
Tromjesečni podaci - pošta
Tržište željezničkih usluga
Godišnji podaci - željeznica
Tromjesečni podaci - željeznica
e-Nabava
e-Dozvole
e-Plovila
e-Radiodifuzija
e-Mikrovalna veza
e-Nepokretna
e-Pokretna
e-Satelitska
e-Zrakoplovna
e-Amaterska
e-Odobrenja
e-Odobrenje za mikrovalnu vezu
e-Odobrenje za nepokretnu
e-Odobrenje za pokretnu
e-Pravo puta
Podnositelj zahtjeva
e-Uvjeti
e-Smjernice
e-Rasprava
e-Prijava RP
Dokumenti
Dokumenti
Odluke, rješenja i presude
Rujan '23
Kolovoz '23
Srpanj '23
Lipanj '23
Svibanj '23
Travanj '23
Ožujak '23
Veljača '23
Siječanj '23
Arhiva '22
Prosinac '22
Studeni '22
Listopad '22
Rujan '22
Kolovoz '22
Srpanj '22
Lipanj '22
Svibanj '22
Travanj '22
Ožujak '22
Veljača '22
Siječanj '22
Arhiva '21
Prosinac '21
Studeni '21
Listopad '21
Rujan '21
Kolovoz '21
Srpanj '21
Lipanj '21
Svibanj '21
Travanj '21
Ožujak '21
Veljača '21
Siječanj '21
Arhiva '20
Prosinac '20
Studeni '20
Listopad '20
Rujan '20
Kolovoz '20
Srpanj '20
Lipanj '20
Svibanj '20
Travanj '20
Ožujak '20
Veljača '20
Siječanj '20
Arhiva '19
Prosinac '19
Studeni '19
Listopad '19
Rujan '19
Kolovoz '19
Srpanj '19
Lipanj '19
Svibanj '19
Travanj '19
Ožujak '19
Veljača '19
Siječanj '19
Arhiva '18
Prosinac '18
Studeni '18
Listopad '18
Rujan '18
Kolovoz '18
Srpanj '18
Lipanj '18
Svibanj '18
Travanj '18
Ožujak '18
Veljača '18
Siječanj '18
Upute, zahtjevi i obrasci
Komunikacije
Korisnici
RF spektar
Pošta
Dozvole i odobrenja
Opće dozvole
Izdane dozvole
Propisi
Elektroničke komunikacije
Zakoni
EU i međunarodni propisi
Pravilnici
Arhiva
Pošta
Željeznica
Međunarodni sporazumi
Izvješća, stručna mišljenja, strategije
Stručna mišljenja i smjernice
Strategije i stručni članci
Studije i istraživanja
Izvješća i planovi
Arhiva izvješća i planova
Mrežna neutralnost
Tržište
Standardne ponude
Međupovezivanje
Pristup mreži
Visokokvalitetni pristup
EKI
Izvješća
Dodjela RF spektra
Arhiva
Korisnici
Korisnici
Elektroničke komunikacije
Kako se žaliti?
Najvažniji savjeti korisnicima
Kako postati korisnik elektroničkih komunikacijskih usluga
Kako se žaliti operatoru?
Prijenos broja
Roaming od 15. lipnja 2017.
Što je univerzalna usluga?
Neželjene elektroničke komunikacije
Zaštita osobnih podataka i privatnosti
Što su usluge sa pozivnim brojem 06x ? Kako koristiti usluge s posebnom tarifom?
Kako postati korisnik EK usluga
Kako izabrati optimalnu uslugu?
Kako postati korisnik?
Kako se priključiti na mrežu?
Što ako mi svi operatori odbiju zahtjev za uslugu?
Kako preseliti uslugu?
Kako raskinuti uslugu?
Na što obratiti pozornost u općim uvjetima poslovanja i uvjetima korištenja usluge?
Što ukoliko dođe do izmjene općih uvjeta?
Neželjene elektroničke komunikacije
Nova korisnička prava
Pozivi i SMS poruke u druge zemlje EU-a
Pozivi i SMS poruke u druge zemlje EU-a (eng. Intra EU Calls)
Na koje se zemlje primjenjuju regulirane cijene?
Što korisnik mora učiniti da bi mu se primjenjivale nove cijene?
Mogu li operatori nuditi alternativne tarife?
Primjenjuju li se ova ograničenja cijena ako telefon koristim u inozemstvu?
Primjenjuju li se ova pravila na poslovne korisnike?
Roaming od 15. lipnja 2017.
Što je međunarodni roaming?
Što se mijenja od 15. lipnja 2017.?
Koliko ću plaćati usluge u roamingu nakon 15. lipnja 2017.?
Pokrivaju li nova prava također pozive iz moje zemlje u inozemstvo (npr. iz Hrvatske u Sloveniju)?
Je li stvarno točno da neću plaćati nikakve dodatne troškove kad putujem i koristim svoj pametni telefon unutar EU?
Kada se nalazim u zemljama EU/EEA, koliko plaćam za dolazni poziv?
Koliko dugo mogu koristiti roaming usluge kao doma dok sam u inozemstvu?
Postoje li ikakva ograničenja u volumenu telefonskog prometa, slanja SMS-ova i korištenja mobilnog podatkovnog prometa po domaćim cijenama dok putujem?
Ako često putujem u inozemstvo ili planiram ostati dulje razdoblje u inozemstvu, kako da znam mogu li i u tom slučaju koristiti novu roaming tarifu (RLAH)?
Je li i dalje dobra ideja uzeti privremeno lokalnu SIM karticu kad putujem vani na dulje razdoblje (više od 2 tjedna)?
Trebam li aktivirati novu roaming tarifu?
Ukoliko ja već imam zasebnu roaming tarifu koju sam odabrao (npr. plaćam nešto više od EU regulirane tarife kad sam unutar EU, ali zato imam vrlo dobre cijene kad sam u roamingu u susjednim zemljama koje nisu dio EU). Mogu li zadržati tu tarifu i nakon 15. lipnja 2017.?
Kako ću znati koju cijenu ću plaćati kada sam npr. u Sloveniji?
Hoće li nova roaming pravila imati ikakav utjecaj na mene ukoliko nikada ne putujem u EU/EEA?
Što ako imam dodatna pitanja dok sam u roamingu?
Hoće li mi se aktivirati nova roaming tarifa za EU/EEA ako koristim unaprijed plaćenu uslugu (eng. prepaid)?
Na koji način mogu kontrolirati trošak u roamingu?
Mogu li zatražiti od operatora isključenje podatkovnog roaminga kada idem u inozemstvo?
Što da radim ako se nalazim u pograničnom području gdje dolazi do automatskog, neželjenog prebacivanja na stranu mrežu?
Zaštita djece na internetu
Zaštita osoba s invaliditetom
Aplikacija Kviz
Aktivnosti HAKOM-a
Domaća suradnja s nadležnim tijelima
Korisni linkovi
Procjenitelj troškova
Kalkulator privatnosti
Pošta
Kako se i kome žaliti?
Česta pitanja
Željeznički putnički prijevoz
Kako se žaliti?
Česta pitanja
5G mreža
HAKOMetar
Uputa za obveznike fiskalizacije
Česta pitanja
Elektroničke komunikacije
Elektroničke komunikacije
Operatori i usluge
Univerzalne usluge
Posebna ovlaštenja
Analiza tržišta
Maloprodajna tržišta
Veleprodajna tržišta
Tržište
Test istiskivanja marže
Ured za širokopojasnost (BCO)
Aktualnosti
Vijesti
Najbolje prakse
Širokopojasni pristup
Tehnologija
Digitalna budućnost
Česta pitanja
Koja je razlika između širokopojasnog pristupa i VHCN mreža?
Zašto je potreban širokopojasni pristup?
Što je „povezivost“?
Na što se sve odnosi pojam „digitalizacija“ i koja je uloga HAKOM-a?
Kontakt
Adresni i brojevni prostor
Popis brojeva i adresa
Prenosivost broja (+ e-Prenosivost)
Hitne službe
Usluge od društvenog značaja
Javni pozivi za 116XXX
Infrastruktura
Svjetlovodne instalacije u zgradama
Zajedničko korištenje izgrađene EKI i povezane opreme
Uzakonjenje – Sređivanje postojećeg stanja
Izdavanje potvrda o pravu puta
Sprječavanje i sankcioniranje neovlaštenog upada u kabelsku kanalizaciju (KK)
Posredovanje u sporovima
Prikupljanje dokumentacije, stvaranje baze podataka i ažuriranje
Svjetlovodne distribucijske mreže (SDM)
Uvjeti gradnje
Dokumenti prostornog uređenja - prostorni planovi
Tehnički pregledi izgrađenih objekata
Posebni uvjeti
RF spektar
Radiokomunikacije i radiodifuzija
Prijava RLAN i SNG
Tablica namjene RF spektra
Planovi dodjele frekvencija u RH
Baza podataka RF spektra
Radiodifuzija (radio i televizija)
Preferencijalni kanali
Službe od posebnog značaja
5G mreža
Zašto 5G
Tehnologija
EU strategija
RH strategija
5G mreža u Hrvatskoj
Uloga HAKOM-a
Utjecaj EM polja
Dozvole
Opća dozvola
Dozvole na temelju natječaja
Dozvole na temelju javne dražbe
Pojedinačne dozvole na temelju zahtjeva
Privremene dozvole
Kontrola spektra
Kako prijaviti početak rada radijske postaje?
Prijava smetnji
Tehnički pregled
Mjerenja
Radijska oprema
Korisničke informacije
Što je to radijska oprema?
Ocjenjivanje sukladnosti
Stavljanje na tržište i/ili stavljanje u pogon radijske opreme
Tehničke specifikacije sučelja
Kontakt
Posebna ovlaštenja
Propisi
Zakoni
EU i međunarodni propisi
Pravilnici
HAKOM akti
Korištenje WAS/RLAN radijske opreme
Pružanje usluga uz opću dozvolu (WAS/RLAN)
Uporaba 5 GHz (WAS/RLAN)
Propisi
Pošta
Pošta
Korisnici
Davatelji usluga
Poštanski propisi
Zakoni
Podzakonski akti
Međunarodni propisi
Pravilnici
Tržište
Željeznica
Željeznica
Korisnici
Davatelji usluga
Željeznički propisi
Zakoni
EU i međunarodni propisi
Pravilnici
Tržište
Registar
Česta pitanja
Početna
Česta pitanja
Željeznica
Treba li putnik platiti pristojbu/naknadu za podnošenje zahtjeva HAKOM-u?
Treba li putnik platiti pristojbu/naknadu za podnošenje zahtjeva HAKOM-u?
Putnik ne plaća pristojbu / naknadu za vođenje postupka pred HAKOM-om.
Česta pitanja
Elektroničke komunikacije
RF Spektar
Prenosivost broja
Pretplatnički ugovor
Korištenje usluge
Ostala pitanja
5G mreža
Zašto nam treba 5G u Hrvatskoj?
Pošta
Nezadovoljan sam načinom na koji mi je obavljena poštanska usluga. Na koji se način i kome mogu žaliti?
Je li osim Hrvatske pošte tko drugi u RH ovlašten vršiti osobnu dostavu pismena onako kako ju propisuju posebni zakoni?
Koji je maksimalni iznos naknade štete koju davatelj poštanske usluge mora isplatiti korisniku?
Smije li i na koji način HP zatvoriti poštanski ured, a da pri tome, nas, lokalno stanovništvo i korisnike tog ureda o istome ne pita za mišljenje i uopće ne obavijesti o tome što nam je dalje činiti?
Što HAKOM može učiniti i koje su mu mjere na raspolaganju? Koja su naša prava kao korisnika tog poštanskog ureda u konkretnom slučaju?
Molim Vaš odgovor zašto ne dobivamo račune davatelja određenih usluga za isporuku kojih smo dali adresu našeg poštanskog pretinca u prostoru pošte u Kraljevici?
Dopušta li Zakon o poštanskim uslugama mogućnost otvaranja pošiljke (pouzećem, s otkupninom) prije nego li primatelj plati pošiljku, a primatelj sumnja na prevaru od strane pošiljatelja?
Poštovani, molim vas nekoliko informacija. Kako je moguće da su u Hrvatskoj tako velike razlike u cijenama različitih davatelja poštanskih usluga?
Na koji način se provodi carinski postupak u vezi s poštanskim pošiljkama Hrvatske pošte, te kako i kada u navedenom slučaju ide naplata ležarine?
Smije li se preporučeno pismo ostaviti u poštanskom sandučiću ili zataknuto na ogradi?
Na koji način se uručuju preporučene pošiljke?
Kome se može obratiti onaj tko sumnja da je prilikom obavljanja postupka dostave došlo do krivotvorenja njegovog vlastoručnog potpisa u službenoj dokumentaciji davatelja poštanske usluge?
Poštovani, imam pitanje vezano na dostavu pošte u sandučiće u stambenoj zgradi u kojoj primamo poštu na način da poštar Hrvatske pošte ima ključ od zgrade te uđe u zgradu i obavi svoj posao.
Neki dostavljači kad uđu u zgradu ostavljaju i reklamne letke, iako postoji naljepnica za zabranu ostavljanja reklama. Kako možemo riješiti navedeni problem?
Željeznica
U kojim slučajevima se putnik može žaliti na rad željezničkog putničkog prijevoznika i upravitelja kolodvora?
Koja je uloga HAKOM-a po zahtjevu putnika?
U kojim slučajevima putnik ima pravo na naknadu ako je vlak kasnio?
Zašto putnik nema pravo na naknadu za kašnjenje ako je iznos naknade manji od 4 EUR?
Na što putnik ima pravo, osim prava na naknadu cijene karte, u slučaju kašnjenja vlaka duže od 60 minuta?
Imaju li osobe s invaliditetom pravo na pomoć?
Na koji način putnici s invaliditetom ili sa smanjenom pokretljivosti mogu zatražiti pomoć za planirano putovanje vlakom?
Kada putnik ima pravo na povrat novca u slučaju odustajanja od putovanja?
Gdje putnik može kupiti kartu, ako blagajna ne radi?
Što sve mora sadržavati zahtjev koji putnik upućuje HAKOM-u?
Ukoliko zahtjev putnika ne sadrži bitne elemente, hoće li biti odmah odbačen?
Tko u HAKOM-u rješava zahtjeve putnika?
Je li prijevoznik, odnosno HAKOM, dužan postupati po reklamaciji / prigovoru / zahtjevu putnika ako je isti podnesen izvan roka?
Treba li putnik platiti pristojbu/naknadu za podnošenje zahtjeva HAKOM-u?