Preskočite na glavni sadržaj
Korisnici
Operatori
O nama
Vijesti
Česta pitanja
Kontakt
Izjava o pristupačnosti
Prijava
IZBORNIK
e-Agencija
e-Agencija
e-Žalbe
e-Prenosivost
e-Registar "NE ZOVI"
e-Operator
e-Tržište
e-Nabava
Nadmetanja
e-Dozvole
e-Pravo puta
Podnositelj zahtjeva
Infrastrukturni operator
e-Uvjeti
e-Smjernice
e-Rasprava
Dokumenti
Dokumenti
Odluke, rješenja i presude
Travanj '21
Ožujak '21
Veljača '21
Siječanj '21
Arhiva '20
Prosinac '20
Studeni '20
Listopad '20
Rujan '20
Kolovoz '20
Srpanj '20
Lipanj '20
Svibanj '20
Travanj '20
Ožujak '20
Veljača '20
Siječanj '20
Arhiva '19
Prosinac '19
Studeni '19
Listopad '19
Rujan '19
Kolovoz '19
Srpanj '19
Lipanj '19
Svibanj '19
Travanj '19
Ožujak '19
Veljača '19
Siječanj '19
Arhiva '18
Prosinac '18
Studeni '18
Listopad '18
Rujan '18
Kolovoz '18
Srpanj '18
Lipanj '18
Svibanj '18
Travanj '18
Ožujak '18
Veljača '18
Siječanj '18
Upute, zahtjevi i obrasci
Komunikacije
Korisnici
RF spektar
Pošta
Dozvole i odobrenja
Opće dozvole
Izdane dozvole
Propisi
Zakoni
EU i međunarodni propisi
Pravilnici
Elektroničke komunikacije
Pošta
Međunarodni sporazumi
Izvješća, studije, strategije
Stručna mišljenja i smjernice
Strategije i stručni članci
Studije
Izvješća i planovi
Arhiv izvješća i planova
Mrežna neutralnost
Tržište
Standardne ponude
Međupovezivanje
Pristup mreži
Visokokvalitetni pristup
EKI
Izvješća
Dodjela RF spektra
Arhiva
Korisnici
Korisnici
Elektroničke komunikacije
Kako se žaliti?
Kako postati korisnik EK usluga
Kako izabrati optimalnu uslugu?
Kako postati korisnik?
Kako se priključiti na mrežu?
Što ako mi svi operatori odbiju zahtjev za uslugu?
Kako preseliti uslugu?
Kako raskinuti uslugu?
Na što obratiti pozornost u općim uvjetima poslovanja i uvjetima korištenja usluge?
Što ukoliko dođe do izmjene općih uvjeta?
Nova korisnička prava
Najvažniji savjeti korisnicima
Roaming od 15. lipnja 2017.
Zaštita osoba s invaliditetom
Aplikacija Kviz
Aktivnosti HAKOM-a
Domaća suradnja s nadležnim tijelima
Korisni linkovi
Zaštita djece na internetu
Procjenitelj troškova
Kalkulator privatnosti
Pošta
Kako se žaliti?
Česta pitanja
Željeznica
Kako se žaliti?
Česta pitanja
5G mreža
HAKOMetar
Uputa za obveznike fiskalizacije
Česta pitanja
Elektroničke komunikacije
Elektroničke komunikacije
Operatori i usluge
Analiza tržišta
Maloprodajna tržišta
Veleprodajna tržišta
Tržište
Numeriranje i adresiranje
Popis brojeva i adresa
Prenosivost broja (+ e-Prenosivost link)
Hitne službe
Usluge od društvenog značaja-116XXX
Infrastruktura
Svjetlovodne instalacije u zgradama
Zajedničko korištenje izgrađene elektroničke komunikacijske infrastrukture i povezane opreme
Uzakonjenje – Sređivanje postojećeg stanja
Izdavanje potvrda o pravu puta
Sprječavanje i sankcioniranje neovlaštenog upada u kabelsku kanalizaciju (KK)
Posredovanje u sporovima
Prikupljanje dokumentacije, stvaranje baze podataka i ažuriranje
Svjetlovodne distribucijske mreže (SDM)
Uvjeti gradnje
Dokumenti prostornog uređenja - prostorni planovi
Tehnički pregledi izgrađenih objekata
Posebni uvjeti
RF spektar
Radiokomunikacije i radiodifuzija
Tablica namjene RF spektra
Planovi dodjele frekvencija u RH
Baza podataka RF spektra
Radiodifuzija (TV i FM)
Preferencijalni kanali
Službe od posebnog značaja
5G mreža
Zašto 5G
Tehnologija
EU strategija
RH strategija
5G mreža u Hrvatskoj
Testiranja u RH
Uloga HAKOM-a
Utjecaj EM polja
Dozvole
Opća dozvola
Dozvole na temelju natječaja
Dozvole na temelju javne dražbe
Pojedinačne dozvole na temelju zahtjeva
Privremene dozvole
Kontrola spektra
Kako prijaviti početak rada radijske postaje?
Prijava smetnji
Tehnički pregled
Mjerenja
Radijska oprema
Korisničke informacije
Što je to radijska oprema?
Ocjenjivanje sukladnosti
Stavljanje na tržište i/ili stavljanje u pogon radijske opreme
Tehničke specifikacije sučelja
Kontakt
Posebna ovlaštenja
Propisi
Zakoni
EU i međunarodni propisi
Pravilnici
HAKOM akti
Korištenje WAS/RLAN radijske opreme
Pružanje usluga uz opću dozvolu (WAS/RLAN)
Uporaba 5 GHz (WAS/RLAN)
Propisi
Zakoni
EU i međunarodni propisi
Pravilnici
Pošta
Pošta
Korisnici
Davatelji usluga
Poštanski propisi
Tržište
Željeznica
Željeznica
Korisnici
Davatelji usluga
Željeznički propisi
Propisi Europske Unije
Propisi RH
Tržište
Registar
Česta pitanja
Početna
Česta pitanja
Željeznica
Treba li putnik platiti pristojbu/naknadu za podnošenje zahtjeva HAKOM-u?
Treba li putnik platiti pristojbu/naknadu za podnošenje zahtjeva HAKOM-u?
Putnik ne plaća pristojbu / naknadu za vođenje postupka pred HAKOM-om.
Česta pitanja
Elektroničke komunikacije
RF Spektar
Prenosivost broja
Pretplatnički ugovor
Korištenje usluge
Ostala pitanja
5G mreža
Zašto nam treba 5G u Hrvatskoj?
Pošta
Nezadovoljan sam načinom na koji mi je izvršena poštanska usluga. Na koji se način mogu žaliti?
Je li osim Hrvatske pošte tko drugi u RH ovlašten vršiti osobnu dostavu pismena onako kako ju propisuju posebni zakoni?
Do kojeg iznosa davatelj poštanskih usluga vraća štetu?
Smije li i na koji način HP zatvoriti poštanski ured, a da pri tome, nas, lokalno stanovništvo i korisnike tog ureda o istome ne pita za mišljenje i uopće ne obavijesti o tome što nam je dalje činiti?
Što HAKOM može učiniti i koje su mu mjere na raspolaganju? Koja su naša prava kao korisnika tog poštanskog ureda u konkretnom slučaju?
Molim Vaš odgovor zašto ne dobivamo račune davatelja određenih usluga za isporuku kojih smo dali adresu našeg poštanskog pretinca u prostoru pošte u Kraljevici?
Poštovani, dopušta li Zakon o poštanskim uslugama mogućnost otvaranja pošiljke (pouzećem, s otkupninom) prije nego li primatelj plati pošiljku, a primatelj sumnja na prevaru od strane pošiljatelja?
Poštovani, molim vas nekoliko informacija. Kako je moguće da su u Hrvatskoj tako velike razlike u cijenama različitih davatelja poštanskih usluga?
Poštovani, na koji način se provodi carinski postupak u vezi s poštanskim pošiljkama Hrvatske pošte, te kako i kad u navedenom slučaju ide naplata ležarine?
Smije li se preporučeno pismo ostaviti u poštanskom sandučiću ili zataknuto na ogradi?
Koja su pravila dostave i potpisivanja preporučenih pošiljaka?
Kome se može obratiti onaj kome je zbog lažnog potpisa dostavljača istekao žalbeni rok na predmetu za koji je dostavljana pošiljka?
Poštovani, imam pitanje vezano na dostavu pošte u sandučiće u stambenoj zgradi u kojoj primamo poštu na način da poštar Hrvatske pošte ima ključ od zgrade te uđe u zgradu i obavi svoj posao.
Neki dostavljači kad uđu u zgradu ostavljaju i reklamne letke, iako postoji naljepnica za zabranu ostavljanja reklama. Zanima me kako možemo riješiti navedeni problem?
Željeznica
U kojim slučajevima se putnik može žaliti na rad željezničkog putničkog prijevoznika?
Koja je uloga HAKOM-a po zahtjevu putnika?
U kojim slučajevima putnik ima pravo na naknadu ako je vlak kasnio?
Zašto putnik nema pravo na naknadu za kašnjenje ako je iznos naknade manji od 4 EUR?
Na što putnik ima pravo, osim prava na naknadu cijene karte, u slučaju kašnjenja vlaka duže od 60 minuta?
Da li osobe s invaliditetom imaju pravo na pomoć?
Na koji način putnici s invaliditetom ili sa smanjenom pokretljivosti mogu zatražiti pomoć za planirano putovanje vlakom?
Kada putnik ima pravo na povrat novca u slučaju odustajanja od putovanja?
Gdje putnik može kupiti kartu, ako blagajna ne radi?
Što sve mora sadržavati zahtjev koji putnik upućuje HAKOM-u?
Ukoliko zahtjev putnika ne sadrži bitne elemente, hoće li biti odmah odbačen?
Tko u HAKOM-u rješava zahtjeve putnika?
Je li prijevoznik, odnosno HAKOM, dužan postupati po reklamaciji / prigovoru / zahtjevu putnika ako je isti podnesen izvan roka?
Treba li putnik platiti pristojbu/naknadu za podnošenje zahtjeva HAKOM-u?